Ako na Detox - Očista nie diéta - NEL.SK

Košík  

Žiadne produkty

Poštovné 0,00€

DPH 0,00€

Spolu 0,00€

Ceny s DPH

Pokladňa Košík

Najpredávanejšie produkty

» Ďalšie produkty

Logo Pricemania - Overený obchod


Navrhnúť univerzálny detox sa nedá ako sa nedá zovšeobecniť všetkých ľudí. Ale nie detox vo väčšine prípadov neznamená dlhé dni bez jedla
 / aj keď aj občasná hladovka je zdraviu prospešná / stačí nabitie tela vitamínmi a novou jarnou energiou.


Kedy je detox najvhodnejší ? 
Ideálne obdobie je práve teraz na jar kedy sa telo po dlhej zime prebúdza hladné po slnku a enzýmoch. Ak sa mesiac nachádza v nove, je to ten najlepší čas, kedy s očistou začať. Schopnosť detoxikácie organizmu je vtedy na vrchole.

Aký detox je najlepší pre mňa ? 

Očistu tela treba prispôsobiť organizmu, zdravotnému stavu ale aj životnému štýlu. Takže možno pre niekoho je ideálne piť iba zeleninové štavy, pre niekoho je lepšie len si dopriať viac oddychu.

4 kroky ktoré môže urobiť každý z nás



Veľa vody

Dostatok tekutín, hlavne čistej vody je jeden z najúčinnejších a najpodceňovanejších spôsobov na prečistenie tela. Počas detoxu vynechajte všetky sladené nápoje a kofeín. Telu doprajte čistú prevarenú vodu, zelený a žihľavový čaj a pridať môžte aj zeleninové šťavy.

Vitamín C

Vitamín C je známym bojovníkom proti toxínom a preto zvýšením jeho dávok telu pomôžeme, zmobilizovať sa. Nájsť ho môžeme v prírodnej forme a to v šípkach, jablkách, citrusoch, kiwi atď. Takisto dobrým spôsobom je rozmiešať si v pohári vody C vitamín v sypanej forme.



Veľa zeleniny a ovocia

Hoci veta jedzme veľa zeleniny a ovocia už môže znieť ako klišé, nestráca nič na svojej pravdivosti. S prichádzajúcimi lúčmi slnka prichádza aj potreba odľahčiť jedálničiek. To je možné práve vďaka zelenine ktorá a postupne začína objavovať na poličkách supermarketov a neskôr vyrastá v záhradke. Dajte si záležať aby vaša každodenná strava hýrila farbami čerstvej zeleniny a ovocia.

Oddych
Aby organizmus fungoval správne, potrebuje spánok a preto sa snažte určiť si hodinu v ktorej pôjdete spať a dĺžku spánku aspoň 7-8. Držať sa tohto plánu vám môžu pomôcť aj najrôznejšie aplikácie. Takisto je dôležité vyhýbať sa stresu, pretože stres vyplavuje vysoké hladiny kortizolu do tela a to zabraňuje účinnému zbavovaniu sa škodlivín v tele.

top